Znamy zwycięzców konkursu na hasło promujące Autodesk Desktop Subscription

Znamy zwycięzców konkursu na hasło promujące Autodesk Desktop Subscription

Znamy już zwycięzców konkursu na najlepsze hasło promujące Autodesk Desktop Subscription Przed niełatwym wyborem stanęła komisja, która wybierała najlepszy slogan reklamowy dla produktów czasowych Autodesk. Konkursowicze przesłali prawie czterysta zgłoszeń, w których wykazali się oryginalnością i kreatywnym podejściem do tematu. Niestety zwycięzca mógł być tylko jeden. Triumfatorem pierwszego etapu został Pan Konrad Skrodzki z hasłem „Wypożycz licencję i wyprzedź konkurencję!”.

Do drugiego etapu, w którym to „fejsbukowicze” oddawali swoje głosy, przeszło kolejnych dziesięć osób. Faworytem internautów okazał się Pan Tomasz Zajączkowski, którego hasło brzmi „Aby zmartwień technicznych nadszedł kres, musisz wybrać Autodesk! Jeśli z kolei od kosztów boli Cię głowa, dla Ciebie jest licencja czasowa!

Laureaci konkursu otrzymają roczne licencje oprogramowania AutoCAD Inventor LT Suit 2016 lub AutoCAD Revit LT Suit 2016. Pełna lista zwycięzców i przyznanych nagród znajduje się na stronie http://aspero.pl/konkurs/

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach!”