Organizowana przez Związek POiD kampania edukacyjna "DOBRY MONTAŻ" od sierpnia wznowiła działania. Działania mają na celu promocję idei prawidłowego montażu stolarki budowlanej.

Nawet najlepszy, najdroższy produkt, jeśli zostanie źle zamontowany, będzie generować straty ciepła i nie zapewni komfortu użytkowania. Dobry montaż jest więc niezbędnym dopełnieniem inwestycji w okna, drzwi, bramę czy osłonę okienną.

Dotychczasowe działania kampanii spotkały się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Aby w dalszym ciągu budować świadomość konsumentów i monterów w zakresie prawidłowego montażu stolarki budowlanej, przygotowano nowe aktywności. Wśród nich zaplanowano: 

  • utworzenie klas patronackich w szkołach zawodowych,
  • szkolenia dla osób zarządzających punktami sprzedaży stolarki budowlanej,
  • certyfikowanie monterów.

Nowe funkcjonalności zyska również strona internetowa www.dobrymontaz.com. Nie zabraknie też promocji dobrego montażu podczas najważniejszych wydarzeń branżowych czy dedykowanego fanpage'u na Facebook'u. Podsumowanie akcji odbędzie się na VIII Kongresie Stolarki Polskiej,  w maju 2017 roku.

„DOBRY MONTAŻ”, w charakterze Partnerów, wspierają firmy: AIB, Anwis, DOBROPLAST, FAKRO, GERDA, Hörmann, Pol-Skone, Porta, PROLINE, SOUDAL, Stolbud Koronea, Wkręt-Met.

Kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ” wznawia działania

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież