Nowości Coram na targach Cersaie w Bolonii

Na tegorocznych targach Cersaie w Bolonii firma Aparici po raz kolejny pokazała płytki, którymi można się zachwycić. Uwagę warto zwrócić zwłaszcza na dekorację przygotowaną do kolekcji Novocemento, przypominającą falowane wiatrem pasy tkaniny oraz na sześciokątną płytkę gresową G-Stone Hexagonal.

Wzbogacenie asortymentu Coram Poland o płytki ceramiczne było wpisane w rozwój firmy. Jest to bowiem ostatni element, który czyni ofertę firmy kompletną pod względem zawartości dla klienta potrzebującego urządzić łazienkę. Teraz w ofercie Coram Poland znajdzie on: płytki ceramiczne, armaturę, ceramikę sanitarną, meble, wanny, kabiny prysznicowe i brodziki oraz akcesoria.

  • Płytki ceramiczne to swoista „baza” dla takich elementów jak ceramika, urządzenia kąpielowe, baterie czy meble. Śmiało możemy powiedzieć, że obecnie firma Coram Poland ma w swojej ofercie wszystko, co jest niezbędne do kompleksowego wyposażenia łazienki. W asortymencie płytek zdecydowaliśmy się na współpracę z hiszpańską firmą Aparici, jednym z najsilniejszych graczy na europejskim rynku płytek, którego jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem – mówi Mikołaj Michalski, dyrektor handlowy Coram Poland.

Asortyment płytek Aparici w ofercie Coram Poland już wkrótce wzbogaci się o nowości prezentowane na tegorocznych targach Cersaie w Bolonii. Najbardziej klasyczną propozycją wśród nowych produktów jest płytka Jasper imitująca mozaikę, której cechą charakterystyczną są nieszkliwione „fugi”. Płytka w formacie 200×592 mm została poddana procesom: podwójnego wypału i cyfrowego szkliwienia. Oferowana jest w dwóch odcieniach kolorystycznych: crema i terra. Kolekcję uzupełniają dwie dekoracje: mozaikowa listwa o wymiarach 30×592 mm oraz zdobiona bordiura w kolorze starego złota o wymiarach 70×295 mm. Bogata ornamentyka tej ostatniej stanowi doskonałą przeciwwagę dla oszczędnej estetyki płytki bazowej. Płytka podstawowa Jasper kosztuje netto ok. 180 zł/m2.

Kolekcję płytek gresowych Novocemento hiszpański producent wzbogacił o piękną dekorację  Novocemento Slim Up. Jest to płytka o wymiarach 225×900 mm prasowana w technice slim i szkliwiona cyfrowo. Jej znakiem rozpoznawczym są charakterystyczne wygięcia, które po ułożeniu dają efekt falowanej wiatrem tkaniny. Dekoracja proponowana jest w czterech wersjach kolorystycznych: kości słoniowej, szarości, brązu oraz czerni. Kosztuje brutto ok. 250 zł/szt.

Kolejnym produktem na który warto zwrócić uwagę jest minimalistyczna płytka Quantum o wymiarach 251×756 mm, podwójnie wypalana i poddana cyfrowemu szkliwieniu. Płytka dostępna jest w dwóch wersjach: gładkiej i z reliefowymi nacięciami dającymi efekt trójwymiarowości. Wrażenie to podkreślają zaproponowane przez producenta kolory: szary, perłowy i kość słoniowa. Dekoracje z linii Quantum to płytki z fotograficznie oddanym motywem zanurzonych w lodzie puszek z napojami (Cold Decor) i liniowy dekor z kontrapunktem w kształcie ziarna piasku (Sable Decor). Płytka podstawowa z serii Quantum kosztuje netto ok. 180 zł/m2, dekoracja – ok. 250 zł/szt.

Nowością jest także seria Neutral, której bazą jest płytka o wymiarach 297,5×894,6 mm i grubości 7 mm przygotowana na białej paście. Jej cechą charakterystyczną jest unikalna struktura fali oraz mocno błyszcząca powierzchnia. Śnieżnobiała płytka prasowana jest w technice slim i szkliwiona cyfrowo. Kosztuje netto ok. 270 zł /m2.

Ostatnią nowością firmy Aparici prezentowaną na tegorocznych targach Cersaie jest płytka G-Stone Hexagonal. Jest to jedyny na rynku sześciokątny gres rektyfikowany o mocnym, wyrazistym kształcie podkreślonym przez format płyty (515,5×515,5 mm). Płytka oferowana jest w trzech odcieniach naturalnego kamienia, w wykończeniu lappato. Kosztuje netto ok. 378 zł/ m2.