Masz na to wpływ. Pozyskaj klientów mocnymi argumentami

Masz na to wpływ. Pozyskaj klientów mocnymi argumentami

Masz na to wpływ. Pozyskaj klientów mocnymi argumentamiInstytut ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku od 9-ciu lat corocznie przeprowadza niezależne oraz obiektywne badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Na tej podstawie tworzony jest Ranking, który  pomaga producentom kreować wizerunek swojej marki materiałów budowlanych a wykonawcom i inwestorom dokonywać najlepszego wyboru.

Wyniki badania, w kilkunastu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji ogólnej, są przedstawiane podczas uroczystej Gali w formie Rankingu, a Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku. Aktualnie trwa badanie najnowszej edycji. 13-go czerwca 2013 r. podczas uroczystej Gali zostanie ogłoszony Ranking Budowlana Marka Roku 2013, tymczasem zapraszamy do zapoznania się z ideą projektu oraz wynikami badania przeprowadzonymi w 2012 roku. Trwa procedura przyjmowania zgłoszeń, można jeszcze wziąć udział w Rankingu. Regulamin i szczegóły poszczególnych edycji znajdują się na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Powodzenie danej marki budowlanej na rynku zależy od zaufania wypracowanego wśród użytkowników produktów w ciągu szeregu lat. Zadowolenie z zakupu procentuje ponownym wyborem i lojalnością wobec marki. Z jednej strony jest to zwycięstwo właściciela marki, z drugiej zaś wyzwanie dla innych producentów, którzy pragną przekonać klientów do wyboru własnych produktów poprzez reklamę, systemy sprzedaży i szkolenia. Zapoznając się z kampaniami marketingowymi producentów warto zwrócić uwagę na to, czy wykorzystują oni obiektywne argumenty.

Klasyfikacja corocznie dokonywana przez ASM jest rankingiem obejmującym najwięcej segmentów rynku oraz najbardziej  miarodajnym ze wszystkich konkursów w branży budowlanej w Polsce! Wśród wielu rankingów przeprowadzanych w kraju, Budowlana Marka Roku wyróżnia się przede wszystkim obiektywizmem. Ankietowanym nie sugeruje się w żaden sposób odpowiedzi, dlatego z jednej strony warto zaufać wynikom klasyfikacji gdy chcemy dokonać najlepszego dla siebie wyboru,  z drugiej zaś skorzystać z renomy jaką daje zaufanie użytkowników gdy chcemy wyróżnić się na tle konkurencji. W obu przypadkach dobrze jest wiedzieć co na ten temat ma do powiedzenia rynek.

Ranking Budowlana Marka Roku
TO POMOC W WYBORZE NAJLEPSZYCH MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
TO NARZĘDZIE KREOWANIA POZYCJI MARKI NA RYNKU
TO GŁOS WYKONAWCÓW

Informacji o Rankingu budowlana Marka Roku udziela:
Joanna Florczak-Czujwid
Kierownik Projektu
Tel. 24/3557780
E-mail: j.florczak@asm-poland.com.pl
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
www.asm-poland.com.pl