Statuetki Budowlanej Marki Roku rozdane

Statuetki Budowlanej Marki Roku rozdane

31 maja 2012 r. w Pałacyku Otrębusy k/Warszawy  odbyła się uroczysta Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku 2012 BUDOWLANĄ MARKĄ ROKU 2012 W KLASYFIKACJI OGÓLNEJ ZOSTAŁA MARKA ATLAS.

Podziękowania dla Wykonawców pojawiły się w wielu wypowiedziach podczas uroczystej Gali w Pałacyku w Otrębusach. Producenci materiałów budowlanych wyrazili wdzięczność wobec tych, którzy zadecydowali o sukcesie marki w danym roku. Złota, Srebrna, Brązowa Budowlana Marka Roku 2012 to tytuł poświadczający sukces rynkowy marki, której w danym roku udało się najlepiej dotrzeć do osób decyzyjnych w sprawie zakupu materiałów budowlanych. A wyniki badań wskazują, że ogromny wpływ na decyzje zakupowe inwestorów wywierają wykonawcy prac.
W jaki sposób Ranking ASM klasyfikuje marki, dlaczego to przedsięwzięcie jest unikalne na polskim rynku? O opinię zwróciliśmy się do Joanny Florczak-Czujwid – Kierownika Projektu Budowlana Marka Roku 2012.

  • Badanie, na podstawie którego tworzony jest Ranking ukazuje spontaniczną znajomości marek, jest zatem w pełni niezależne i wiarygodne. Respondentom w żaden sposób nie sugeruje się do wyboru „pakietu” marek z danej kategorii, nie ma tu również miejsca na subiektywne kryteria jurorskie. Wyniki Rankingu są tworzone na podstawie badania realizowanego na pełnej próbie badawczej firm wykonawczych z całej Polski sprofilowanych dla poszczególnych kategorii produktowych, w tej edycji badanych było 1646 przedsiębiorstw. Analizując wyniki badań na przestrzeni ostatnich lat można zauważyć, że wpływ wykonawcy prac budowlanych na wybór marki jest nadal niebagatelny. A marka, która spełniła oczekiwania klientów jest ponownie wybierana aż w 88,2% przypadków. Uzyskane lokaty są zatem miarodajnym barometrem funkcjonowania danej marki na rynku i w Polsce Ranking Budowlana Marka Roku jest nieporównywalny z żadnym innym, ze względu na zasięg i na tradycję. Dlatego nagroda ta jest tak ceniona przez przedsiębiorców zgłaszających swoje marki do Rankingu. Z pewnością tegoroczni Laureaci również użyją tej sfery wpływu aby zwrócić uwagę wykonawców na swój produkt. Na podstawie badania tworzony jest pełny raport, który otrzymują firmy uczestniczące w Rankingu.