Dekoral Budowlaną Marką Roku w kategorii farb dekoracyjnych

Dekoral Budowlaną Marką Roku w kategorii farb dekoracyjnych

Marka Dekoral po raz kolejny zwyciężyła w kategorii „Farb dekoracyjnych” prestiżowego rankingu „Budowlana Marka Roku 2012”. Nagrody przyznawane są przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku na podstawie opinii 2000 firm wykonawczych.

Dekoral ponownie okazał się być najlepszą marką farb w opinii zawodowych wykonawców. W tegorocznej edycji rankingu „Budowlana Marka Roku” flagowy brand PPG Deco Polska zdobył tytuł „Złotej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Farby Dekoracyjne”. W prestiżowej klasyfikacji tworzonej przez ASM marka Dekoral jest corocznie nagradzana już od 2006 roku:

  • Fakt, że przez tyle lat Dekoral utrzymuje pozycję lidera i zdobywa tytuł najlepszej marki farb wewnętrznych, to dla nas wielki powód do dumy. Przede wszystkim cieszy nas jednak zaufanie, jakim ponownie obdarzyli nas sami fachowcy – trudno bowiem o bardziej obiektywną opinię niż ta pochodząca od osób, które na co dzień pracują z naszymi produktami. Jednocześnie tytuł „Złotej Budowlanej Marki Roku” to dla nas potwierdzenie skuteczności naszej polityki produktowej oraz kierunku, w jakim rozwijamy ofertę Dekoral – powiedziała Aneta Jarosz-Pałach, manager ds. Wsparcia marketingowego w PPG Deco Polska, która odebrała nagrodę podczas konkursowej gali. Bardzo dziękujemy wszystkim fachowcom, którzy w badaniu ASM docenili markę Dekoral. Jesteśmy im ogromnie wdzięczni za zaufanie, jakim obdarzyli naszą markę – to zaufanie będzie dla nas doskonałą motywacją do dalszego rozwijania i ulepszania oferty produktów Dekoral.

Ranking Marek Budowlanych jest badaniem przeprowadzanym corocznie przez firmę ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Klasyfikacja jest tworzona na podstawie ankiet wypełnianych przez przedstawicieli ok. 2000 firm wykonawczych z całego kraju, dzięki czemu ranking ASM wyróżnia się obiektywnością oraz rzetelnością. Przedsiębiorstwa oceniają bowiem m.in.: jakość produktu w odniesieniu do oferty konkurencji, stosunek jakości do ceny a także to, jak często sami sięgają po produkty z oferty danej marki. W edycji 2012 zbadano łącznie 27 kategorii produktowych.